اقتصادی
فرماندار بندرعباس از جمع آوری کارتهای سوخت آزاد در جایگاه های هرمزگان از امشب خبر داد.
به گزارش صبح ساحل و به نقل از صداوسیما، احمد پویافر، فرماندار بندرعباس افزود: از امشب ساعت ۱۲ شب به مدت ۱۰ روز کارتهای سوخت اضطراری جایگاهها جمع آوری میشود و در این مدت شرکت پخش فرآوردهای نفتی پایش تصویری و سیستم پلاک خوان را در جایگاهها فعال میکند.
وی گفت: برای خودرهای اداری و فاقد کارت سوخت دو جایگاه ویژه در این ۱۰ روز در نظر گرفته شده است و همچنین خودروهای فاقد کارت سوخت باید برای صدور کارت اقدام کنند که در مدت ۴۸ ساعت کارت آنها در استان صادر میشود.
پویافر افزود: علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتر و ۷۰ لیتر یارانهای اختصاص ۱۱۰ لیتر بنزین ۵ هزار تومانی برای پلاکهای ۸۴ و ۹۴ در استان تصویب و در نظر گرفته شده است که در صورت تایید مسئولان ملی از تیرماه به حساب کارت سوخت این پلاکها واریز میشود.
وی گفت: سوختگیری یک بار در روز هر خودرو نیز از دیگر طرحهایی است که اجرا میشود.
فرماندار بندرعباس افزود: احتمال کدینگ کارت سوختها نیز در استان وجود دارد.
پویافر گفت: اجرای این طرحها برای رفاه و آسایش مردم است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید