06

تیر

1405


اقتصادی

31 اردیبهشت 1405 18:50 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، جلسه انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه سال دوم از دوره دهم هیئت‌مدیره این سازمان، روز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ با حضور اعضای هیئت‌مدیره برگزار شد. در این نشست، پس از انجام فرآیند رأی‌گیری میان اعضا، ترکیب جدید هیئت‌رئیسه برای سال دوم فعالیت دوره دهم تعیین و معرفی شد.

بر اساس نتایج این انتخابات، سید حصام خادمی به عنوان رئیس سازمان انتخاب شد. همچنین رامین حیدری‌مقدم به عنوان نائب‌رئیس اول و امیر عیسی‌منیری به عنوان نائب‌رئیس دوم برگزیده شدند. در ادامه نیز مهندس سید عمادالدین البرزی به عنوان دبیر هیئت‌مدیره انتخاب شد تا در کنار سایر اعضای هیئت‌رئیسه، مسئولیت راهبری امور اجرایی و مدیریتی سازمان را در سال دوم این دوره بر عهده داشته باشد.

در این جلسه همچنین مقرر شد انتخاب خزانه‌دار سازمان در نشست آینده هیئت‌مدیره انجام شود و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص به جلسه بعدی موکول شد.

اعضای هیئت‌مدیره در پایان این نشست ضمن تبریک به اعضای منتخب هیئت‌رئیسه، بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری برای پیشبرد برنامه‌های سازمان در سال دوم فعالیت دوره دهم تأکید کردند. آنان همچنین بر ضرورت تداوم برنامه‌های تحولی، ارتقای جایگاه حرفه‌ای مهندسان و افزایش کیفیت خدمات مهندسی در استان هرمزگان تأکید کردند.

در این جلسه بر تقویت نظارت‌های فنی در حوزه ساخت‌وساز، ارتقای استانداردهای مهندسی، توسعه تعامل با دستگاه‌های اجرایی و توجه بیشتر به مطالبات و دغدغه‌های جامعه مهندسی استان نیز به عنوان اولویت‌های مهم سال دوم فعالیت هیئت‌مدیره اشاره شد.

گفتنی است سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان هرمزگان به عنوان یکی از نهادهای تخصصی حوزه مهندسی ساختمان، نقش مهمی در ساماندهی فعالیت‌های مهندسی، ارتقای کیفیت ساخت‌وساز و نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان در سطح استان ایفا می‌کند و انتخاب هیئت‌رئیسه جدید، گامی در جهت استمرار برنامه‌های حرفه‌ای و تخصصی این سازمان در دوره دهم به شمار می‌رود.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید