اقتصادی
معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای سال بیش از ۹ هزار دستگاه خودرو وارد کشور شده است و ثبت سفارشهای جدید از ماه آینده باز میشود.
به گزارش صبح ساحل، حامد عاملی اظهار کرد: وزیر صمت دستور داده است که مسائل اداری تمام خودروهای موجود در گمرکات حل و فصل شود و خودروها به سرعت ترخیص شوند.
معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت در مصاحبه با سیما گفت: ثبت سفارشهای سال گذشته همگی معتبر است و میتوانند خودروها را وارد و عرضه کنند، همچنین در حال بررسی موضوع ثبت سفارشهای جدید با بانک مرکزی هستیم تا بحث منشاء ارزی را حل کنیم و ثبت سفارشهای جدید هم ظرف یکماه آینده انجام خوهد شد.
وی افزود: سال ۱۴۰۳ تعداد ۶۰ هزار دستگاه خودرو وارد کشور شد، سال گذشته با وجود مشکلات و جنگهای تحمیلی، ۷۵ هزار دستگاه خودرو از گمرکات کشور ترخیص و وارد شدند که حاکی از رشد واردات نسبت به سال ۱۴۰۳ است. از ابتدای سال بیش از ۹ هزار دستگاه خودرو وارد کشور شده است و ثبت سفارشهای جدید از ماه آینده باز میشود.
عاملی گفت: امسال هم برنامه ریزی شده تا مسیر واردات خودرو هموار شود و واردات ادامه یابد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود