اقتصادی
بازدید از روند اجرای اقدامات ایمنسازی در محورهای مواصلاتی شهرستان بندر خمیر انجام شده است.
به گزارش صبح ساحل، علیرضا محمدی، معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان در حاشیه این بازدید که با حضور مهران رازمند رئیس اداره نگهداری راهها و علی دریانورد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندرخمیر به همراه رئیس پلیس راه استان هرمزگان انجام شد، اظهار داشت: ارتقای ایمنی راهها و کاهش سوانح رانندگی از اولویتهای اصلی این اداره کل است و تمامی ظرفیتهای فنی و اجرایی برای بهبود وضعیت محورهای پرتردد بهکار گرفته شده است.
وی با اشاره به اجرای عملیات خطکشی، نصب و بهروزرسانی علائم ایمنی، اصلاح نقاط پرحادثه و تقویت تجهیزات ترافیکی در این شهرستان افزود: تعامل مستمر با پلیس راه نقش مهمی در شناسایی نقاط حادثهخیز و تسریع در رفع نواقص ایفا میکند.
معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان همچنین بر لزوم پایش مستمر وضعیت راهها تأکید کرد و گفت: با برنامهریزی دقیق و نظارت میدانی، تلاش میکنیم شرایطی ایمن و استاندارد برای تردد شهروندان و کاربران جادهای فراهم شود.
گفتنی است در این بازدید میدانی، وضعیت فعلی محورهای اصلی و روستایی شهرستان بندر خمیر مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در اجرای اقدامات تکمیلی صادر شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است