06

تیر

1405


اقتصادی

29 اردیبهشت 1405 11:42 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، بخشنامه مربوط به ضوابط و تکالیف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را به دستگاه‌ها و نهادهای مشمول ابلاغ کرد.

این بخشنامه در اجرای تبصره (1) بند (15) ماده (1) قانون «الزامات و احکام مورد نیاز بودجه‌های سنواتی» و همچنین ماده (64) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1405 کل کشور صادر شده است.

بر اساس این ابلاغیه، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت موظف هستند پرداخت حقوق، مزایا، پاداش و سایر پرداخت‌های کارکنان را در چارچوب قوانین و سقف‌های تعیین‌شده انجام دهند و اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها را مطابق ضوابط مقرر ثبت و گزارش کنند

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک