اقتصادی
حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمریبگیران تامین اجتماعی، به صورت علیالحساب واریز خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، افزایش حقوق سال ۱۴۰۵ برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، به اردیبهشت ماه نمی رسد و آنها می بایست ماه دوم سال جدید را نیز به صورت علی الحساب، حقوق دریافت کنند.
محمد اسدی رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کشور، با عنوان این مطلب که افزایش حقوق به اردیبهشت ماه نمی رسد، گفت: سقف مهلت ما برای ابلاغ افزایش حقوق، تا ۱۵ خرداد است و بعد از آن، مصوبه مربوطه قابلیت اجرایی پیدا می کند.
وی افزود: مابه التفاوت افزایش حقوق ماههای فروردین و اردیبهشت، در خرداد ماه محاسبه و پرداخت خواهد شد.
طبق ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی مکلف است میزان تمامی مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یک بار کمتر نباشد، با توجه به افزایش هزینه زندگی با تصویب هیئت وزیران به همان نسبت افزایش دهد.
پرداخت حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان و تمامی مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی، از ظهر سهشنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز و به تدریج طی ۷۲ ساعت به ترتیب حروف الفبا و از طریق بانکهای عامل انجام خواهد شد.
البته بازنشستگان باید بدانند که دریافت فیش حقوقی اردیبهشت ماه فعلا مقدور نیست و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک