06

تیر

1405


سیاسی

22 اردیبهشت 1405 14:39 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با «ایندیا تودی گلوبال» ضمن اعلام خبر سفر «عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران به هند و شرکت در نشست وزرای خارجه بریکس گفت: ایران و هند هر دو عضو بریکس و شانگهای هستند و ما سطح خوبی از همکاری و هماهنگی در هر دو سازمان داریم.

بقائی افزود: این نشست همزمان برای ما مهم است و ما مشتاقانه منتظر جلسات دوجانبه با سایر وزرایی هستیم که در این رویداد شرکت می کنند، از جمله وزیر امور خارجه هند به عنوان کشور دوست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدات آمریکا مبنی بر حمله زمینی و پاسخ ایران به این تهدیدات گفت: من می‌توانم به شما اطمینان بدهم که نیروهای مسلح ما برای هر سناریویی آماده هستند. مطمئن هستم هر کسی که جرأت کند پا به خاک ایران بگذارد، به‌شدت آسیب خواهد دید.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک