06

تیر

1405


ورزشی

07 اردیبهشت 1405 12:32 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در پی درخشش ووشوکاران شایسته هرمزگان در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان ، دو ووشو کار استان جهت حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن به اردوی تیم ملی فراخوانده و اعزام شدند.

‌عیسی آرسیون و امیر پریده که در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان با ارائه بازی‌هایی درخشان موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره شده بودند ، جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی را از آن خود کردند.

بر اساس برنامه زمان‌بندی این دو ورزشکار ارزنده به منظور شرکت در مسابقات درون‌اردویی و طی مراحل آماده‌سازی نهایی هفتم اردیبهشت ماه در محل آکادمی ملی ووشو حضور خواهند یافت تا برای اعزام به رقابت‌های مهم بازی‌های آسیایی ناگویا (ژاپن) زیر نظر کادر فنی به تمرین بپردازند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است