07

تیر

1405


بین الملل

29 اسفند 1404 15:21 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سفارت ایران در دهلی نو با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از این اقدام بشردوستانه قدردانی کرد و نوشت: «نخستین محموله کمک‌های پزشکی از مردم ارجمند هند به جمعیت هلال‌احمر ایران تحویل داده شد. ما صمیمانه از مردم مهربان هند تشکر می‌کنیم».

پیش از این، سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند، از زمان آغاز جنگ سه بار با عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران، گفتگوی تلفنی داشته است.

دولت هند همچنین تاکنون به حدود ۹ هزار شهروند هندی ساکن ایران و سایر کشورهای منطقه برای خروج از منطقه کمک کرده است.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال