06

تیر

1405


بین الملل

سلامت

26 اسفند 1404 11:50 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دیروز دوشنبه، ۲۵ اسفندماه با حضور در یکی از بیمارستانهای بزرگ تهران، از مجروحان جنگ تحمیلی اخیر صهیونی آمریکایی علیه کشورمان و سایر بیماران بستری نیز عیادت کردند.

در جریان این بازدید با اشاره به ایثارگری های مثال زدنی کادر سلامت در شرایط حساس و بحرانهای کشور، از توزیع منابع مالی در روزهای گذشته در بین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و همچنین پیگیری تامین منابع مالی برای پرداخت بخشی از مطالبات دانشگاه ها در روزهای آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه کادر سلامت در همه شرایط به ویژه شرایط بحرانی و جنگ، پای کار مردم ایران هستند، افزود: خوشبختانه کمترین نگرانی در شرایط جنگی مربوط به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است چراکه نظام سلامت با تجاربی که از بحرانهای قبلی دارد، به خوبی خدمات با کیفیت و مورد رضایت مصدومان را ارائه می کند.

دکتر حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از خدمات ارزشمند کادر سلامت در جنگ تحمیلی اخیر، یادآور شد: خوشبختانه در عیادتی که از مصدومان جنگ اخیر و سایر بیماران بستری داشتیم شاهد رضایتمندی بالای آنها از خدمات ارائه شده بودیم.

وی رشادت های جامعه سلامت به ویژه در شرایط بحرانی را مثال زدنی دانست و گفت: در این جنگ تا کنون ۱۷ نفر از مدافعان سلامت به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها مجروح شده اند اما با این وجود خدمات سلامت به بهترین نحو به مجروحان جنگ، ارائه شده که قابل تقدیر است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید