07

تیر

1405


بین الملل

25 اسفند 1404 12:31 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، شبکه العربیه در گزارشی در این خصوص به نقل از دفتر اطلاع رسانی امارات اعلام کرد یک پهپاد عامل این آتش سوزی بوده است.

این شبکه افزود: در پی وقع آتش سوزی در منطقه صنایع نفتی فجیره، بارگیری نفت از این بندر متوقف شده است.

طی دو هفته اخیر، این بندر نفتی بارها شاهد آتش سوزی بوده است اما هر بار مقام های الفجیره اعلام کردند آتش سوزی را کنترل کرده فعالیت در آن به حالت عادی بازگشته است.

با توجه به اهمیت بندر الفجیره به عنوان یکی از بنادر مهم در حمل و نقل نفت جهانی، مسئولان امارات با ارزیابی خسارت ناشی از آتش سوزی، در تلاش برای از سرگیری فعالیت بخش‌های آسیب دیده این بندر در سریع ترین زمان ممکن هستند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال