07

تیر

1405


بین الملل

22 اسفند 1404 18:16 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل به نقل از قدس، نهاد امنیت سایبری رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست خواست اتصال دوربین‌های نظارتی را به اینترنت قطع کرده یا دسترسی به آنها را از طریق رمزگذاری مسدود کنند.

در این گزارش آمده است، اقدام مذکور با هدف ترس از هک شدن دوربین های نظارتی در اراضی اشغالی صورت می گیرد.

پیشتر گزارش شده بود که دوربین های نظارتی در اراضی اشغالی توسط گروه های هکری هدف قرار گرفته است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک