سلامت
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به شرایط خاص کشور از نظارتهای بهداشتی با تمرکز بر مراکز پرخطر خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، یحیی میرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با اشاره به شرایط خاص کشور کارشناسان و بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای نظارتهای بهداشتی با تمرکز بر مراکز پرخطر در حال انجام است.
میرزاده گفت: اقدامات پیشگیرانه برای کنترل مخاطرات آب و غذا و همچنین حوادث شیمیایی با جدیت با تمرکز بر سه محور در حال انجام میباشد.
وی افزود: محور نخست این اقدامات، تداوم نظارتها و کنترلهای بهداشتی مرتبط با ماه مبارک رمضان است که با هدف حفظ سلامت مواد غذایی و بهداشت مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی انجام میشود. محور دوم مربوط به نظارتهای پایان سال است که همه ساله با افزایش فعالیت مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و همچنین افزایش مراجعات مردمی به مراکز عمومی، تشدید میشود.
میرزاده با اشاره به محور سوم این فعالیتها گفت: در شرایط فعلی کشور، اقدامات اضطراری متناسب با شرایط جنگی نیز در دستور کار کارشناسان سلامت محیط و کار قرار گرفته است.
معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد: همچنین در این نظارتها، پیشگیری و مدیریت حوادث شیمیایی و سایر مخاطرات احتمالی محیطی و حرفهای نیز مورد توجه جدی قرار دارد.
میرزاده اعلام کرد: این فعالیتها تا پایان شرایط فعلی کشور ادامه خواهد داشت و برنامهریزی شده است که در ایام نوروز نیز نظارتها با همان شدت و دقت برای حفظ سلامت مردم تداوم یابد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است