07

تیر

1405


سیاسی

17 اسفند 1404 12:22 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز(یکشنبه ۱۷ اسفند ماه) اعلام کرد یک فروند پهپاد هرمس رژیم صهیونی توسط سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش در استان مرکزی هدف قرار گرفت و ساقط شد.

بیشتر ارتش در اطلاعیه ۱۶ خود اعلام کرده بود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ فروند از انواع پهپادهای پیشرفته ام‌کیو۹، هرمس و اوربیتر توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک