07

تیر

1405


سیاسی

17 اسفند 1404 10:56 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد که ایران در حال استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع در برابر جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل است.

بقائی در این پیام تأکید کرد که جنگ تجاوزکارانه و غیرقانونی آمریکا و اسرائیل علیه ایران، نه تنها تلاش‌های دیپلماتیک را نابود کرده بلکه بنیان‌های حقوق بین‌الملل را نیز در هم شکسته و حمله‌ای ویرانگر علیه بشریت را آغاز کرده است.

وی همچنین هشدار داد که سکوت و بی‌تفاوتی در برابر این نقض‌های آشکار و جنایات، اعتبار نظام حقوق جهانی را تضعیف کرده و متجاوزان آینده را جسورتر خواهد کرد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است