07

تیر

1405


بین الملل

17 اسفند 1404 08:38 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، این منابع اعلام کردند که در پایگاه نظامیان آمریکایی در عربستان انفجارهایی رخ داده است.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، وزارت دفاع عربستان اعلام کرد که ۶ پهپاد را در شرق ریاض رهگیری و منهدم کرده است.

بر اساس اطلاعات اولیه منتشرشده در رسانه‌ها، این انفجارها در یک پایگاه نظامی محل استقرار نیروهای آمریکایی در خاک عربستان رخ داده است. تاکنون جزئیات دقیقی درباره علت انفجارها، میزان خسارات احتمالی یا تلفات انسانی منتشر نشده است.

طی چند روز گذشته مواضع آمریکا در عربستان هدف حملات ایران قرار گرفته و این حملات در پاسخ به تجاوزات صهیونیستی-آمریکایی انجام شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید