07

تیر

1405


سیاسی

16 اسفند 1404 13:36 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ۱۳ فروند از انواع پهپاد‌های پیشرفته‌ام‌کیو۹، هرمس و اوربیتر توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی طی ۲۴ ساعت گذشته، منهدم شد.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ فروند از انواع پهپاد‌های پیشرفته‌ام‌کیو۹، هرمس و اوربیتر توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، اصفهان، کرمان و تهران مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپاد‌های ساقط شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به ۸۲ فروند رسیده است.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز