سیاسی
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتوگو با همتای قطری خود تاکید کرد که حملات ایران، تنها، منافع آمریکا را هدف قرار میدهد.
به گزارش صبح ساحل، «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی»، وزیر خارجه قطر و «سید عباس عراقچی»، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه تلفنی گفتگو کردند.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه قطر، عراقچی اشاره کرد که حملات موشکی ایران منافع آمریکا و نه کشور قطر را هدف قرار میدهد.
بر اساس این بیانیه، وزیر خارجه قطر ضمن مخالفت با این سخنان اظهار کرد که حملات تنها موشکی نبوده و حملات پهپادی نیز ادامه دارد و جنگندهها نیز حریم هوایی قطر را نقض کردهاند.
وزیر خارجه قطر تاکید کرد که این کشور به گفتگو و دیپلماسی روی آورده و با حسن نیت با همه طرفها تعامل کرده اما با هرگونه تعرض به حاکمیت یا امنیت و تمامیت ارضی خود و منافع ملیاش مقابله خواهد کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
هشدار مدیریت بحران تهران درباره خطر گرمازدگی در مراسم تشییع
اطلاعیه قطعی برق برخی مناطق شمال شهر بندرعباس
قدردانی وزیر ورزش و جوانان از تیم ملی فوتبال ایران
چرا نباید جای نیش حشرات را بخارانیم؟
واکنش ملیپوشان والیبال به تنها برد ایران در هفته دوم لیگ ملتها
آغاز پروازهای تهران-دبی-تهران از دوشنبه
نهضت سوادآموزی نیازمند محتوای متناسب با نسل امروز است
اعلام ۲روش ثبتنام داوطلبانه برای«خادمین امام شهید»در مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب
هند محدودیت تردد در تنگه هرمز را لغو کرد
محمودی: امکان تبدیل سند دفترچهای به تکبرگ برای ورّاث مهیا است
کشف کالای قاچاق و توقیف یک شناور در بندرعباس
زمان برگزاری آزمونهای دانشآموختگان داروسازی خارج از کشور تغییر کرد
اعتراض دانشجویان هرمزگان به حضوری شدن امتحانات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد
سقوط بالگرد در شرق عربستان؛ تمامی سرنشینان کشته شدند
عراقچی با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک