علم و فناوری
بر اساس ابلاغیه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلاسهای مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵–۱۴۰۴ بهصورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، بر اساس ابلاغیه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلاسهای مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی) در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵–۱۴۰۴ بهصورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.
بر اساس این ابلاغیه که با موضوع «شیوهنامه بهرهگیری از آموزش الکترونیکی در دورههای حضوری» توسط معاونت آموزشی وزارت علوم تهیه شده، از دانشگاهها خواسته شد تا در راستای بهرهگیری از فناوریهای نوین آموزشی و حرکت به سمت آموزش هوشمند نسبت به نظاممند فناوریها و زیرساختهای مرتبط اقدام نمایند.
همچنین در این شیوهنامه به دانشگاهها اختیار داده شده است در صورت فراهم آوردن زیرساختها در حداکثر ۲۵ درصد از زمان بخش نظری دروس از این ظرفیت استفاده نمایند.
بر اساس این ابلاغیه این اختیار برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ صرفا ویژه مقاطع کاردانی و کارشناسی است و دورههای تحصیلات تکمیلی مشمول این شیوه نامه نیستند و این کلاسها باید مطابق برنامهریزی آموزشی، بهصورت حضوری برگزار شوند.
در این ابلاغیه آمده است که دروس عملی، دروس آزمایشگاهی یا بخش عملی دروس نظری - عملی مشمول این شیوهنامه نیستند.
امتحانات پایان نیم سال هر درس نیز حضوری برگزار خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
شرایط خروج مشمولان برای اربعین اعلام شد
ادعای اسرائیل درباره ترور دو عضو حماس
زندگی پس از وداع
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ پیروزی ایران مقابل تونس
بیل مکانیکی ۳۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در هرمزگان توقیف شد
انتقال یارانه تغذیه به کیف پول دانشجویان
آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی
آیین آغاز طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در هرمزگان برگزار شد
بحرین مدعی حمله پهپادی و موشکی به این کشور شد
پیام معاون اول رئیسجمهوری به تیم ملی فوتبال
قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت؛ سکه ۱۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد
تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانک ملی
تمدید مهلت واریز وجه منتخبین طرح فروش ایرانخودرو تا ۱۰ تیر