دادستان جاسک از احضار هشت دهیار و یک مدیر شهری در پی خسارت سیلاب اخیر خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، محمدجواد پارسانیا دادستان عمومی و انقلاب جاسک اعلام کرد:باتوجه سیلاب اخیر در حوزه جاسک که موجب ورود خسارت هایی در بعضی از مناطق و روستاها شده و باعث گلایه های مردمی در خصوص عملکرد بعضی از دهیاران شد،لذا دادستان جاسک در راستای حقوق عامه به این موضوع ورود کرد.
پارسانیا اعلام کرد:علی رغم هشدارهای دستگاه های ذی ربط در خصوص بارندگی و لزوم اقدامات لازم لکن با بررسی های انجام شده مشخص شد علی رغم تلاش غالب مدیران و مسئولین شهری و روستایی، اما تعدادی از دهیاران و بعضی از دستگاه های ذی ربط اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام نداده اند بنابراین ایشان جهت ادای توضیحات و سایر اقدامات قانونی به دفتر دادستانی احضار شدند.
دادستان جاسک افزود:دهیاران و مسئولین و مدیران مکلفند نسبت به انجام وظایف قانونی خود اهتمام داشته باشند و دستگاه قضایی بدون توجه به حواشی و بدون اغماض با ترک فعل های مجرمانه که از جانب هر مسئولی حادث شود وفق مقررات برخورد خواهد کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است