حوادث
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از حادثه برخورد دو خودرو در محور داراب ـ بندرعباس با ۱۰ مصدوم خبر داد.
به گزارش صبح ساحل؛مسعود عابد درباره این حادثه گفت: بعد از ظهر یکشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۴، حادثهای رانندگی در محور داراب ـ بندرعباس، کیلومتر ۲ شهرک ولیعصر به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گزارش شد.
وی افزود: در این سانحه که بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ و وانت مزدا رخ داده بود، ۱۰ نفر دچار آسیب دیدگی شدند؛ پس از ارزیابی مصدومان و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسینهای اورژانس، هر ۱۰ مصدوم برای دریافت خدمات پیشرفتهتر به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب انتقال یافتند.
به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روز یکشنبه ۲۵ آبان، عابد بیان کرد: با توجه به شدت حادثه، پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاههای مختلف شهرستان و همچنین همراهی مؤثر یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند و عملیات امدادرسانی انجام دادند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود