حوادث
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از جریمه 178 میلیارد ریالی قاچاقچیان فلکسی تانک خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده قاچاق 165 نگله فلکسی تانک به ارزش 11 میلیارد و 176 میلیون ریال در شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندرعباس رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود پیرامون اظهار ورود موقت فلکسی تانک و تسویه نکردن با گمرک در تاریخ سر رسید قانونی، با احتساب بهای مال از دست رفته، متخلف را به پرداخت 67 میلیارد و 56 میلیون ریال جزای نقدی و یکسال ممنوعیت از فعالیت محکوم کرد.
حسن پور گفت: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم و سوم را هر کدام به پرداخت 11 میلیارد و 176 میلیون ریال جزای نقدی و محرومیت از تاسیس شرکت، عضویت در هیات مدیره و مدیر عاملی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه متخلفان را در مجموع به پرداخت 89 میلیارد و 408 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
حسن پور گفت: با گزارش گمرک هرمزگان پیرامون ورود فلکسی تانک و تسویه نکردن در تاریخ سر رسید، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.
فلکسی تانک ها مخازن انعطاف پذیری هستند که ذخیره و حمل محموله های مایع را به صورت فله ایمن ارائه می دهند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید