ورزشی
صبح ساحل ،گروه ورزشی- قرمز پوشان البدر بندر کنگ در پایان نیم فصل رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران با برد به کار خود پایان دادند.
شاگردان شهرام مهر پیما از ساعت 14 روزیکشنبه چهارم دی ماه در ورزشگاه شهدای نوشهر به مصاف این تیم با ریشه و قدیمی رفتند و توانستند پیروز میدان شوند. سرپرست این تیم در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل با ابراز خوشحالی از کسب این سه امتیاز گفت: در هوای ابری و زیر بارش باران بازی آغاز شد و نیمه نخست شاهد رقابت متعادلی از دو تیم بودیم اما در نیمه مربیان بازیکنان هرمزگانی فشار بیشتری روی دروازه میزبان آوردند. علی صیادی اضافه کرد: دقیقه 62 بازی ولید نوری مهاجم بندر لنگه ای با یک شوت سرکش و از راه دور توپ را به سه جاف دروازه حریف فرستاد که باعث بهت هواداران شمالی و موجب شد البدر17 امتیازی شود. صیادی در پایان اذعان نمود: از هفته نخست دور برگشت این مسابقات 21 دی ماه جاری در رشت مقابل سپید رود به میدان خواهیم رفت. گفتنی است دیدار رفت این دو تیم در بندر کنگ به تساوی یک بر یک انجامید.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود