اجتماعی
صبح ساحل، گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از شروع به کار سینما ستاره شهر پس از سه ماه تعطیلی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین علی مریدی زاده در این خصوص گفت : بندرعباس هم اکنون دارای دو سینمای بسیار پیشرفته و مجهز می باشد که جوابگوی نیاز مردم نیست و تعطیلی یکی از آنها نیز مشکلات زیادی را به دنبال داشت.وی افزود : هم اکنون به دلیل هزینه های سر سام آور سینما ها از قبیل ، برق ، اجاره بهای فیلم ها ، عدم امکان افزایش قیمت بلیط و ... سینما داری بسیار سخت و تامین هزینه ها از محل اکران فیلم میسر نیست و امروز سینما ها بیش از هر زمان دیگر نیازمند حمایت هستند .مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد : نقش سینما ها در جذب جامعه و خانواده ها برای استفاده بهینه از اوقات فراغت خود حائز اهمیت است و می باید این پایگاه های فرهنگی به گونه ای فعالیت نمایند که فضای مناسب جهت حضور اقشار و طیف های مختلف مردم فراهم شود .مریدی زاده تصریح کرد : علت تعطیلی سینما ستاره شهر هزینه های سرسام آور برق بود که پس از رای زنی و پیگیری های مکرر مشکل حل و فعالیت سینما آغاز شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
حاجمحمد دانشمند؛ پدری که نامش در رگهای سورو جاری ست
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی مدارس ابلاغ شد
از برکههای آب تا نیمکتهای چوبی مدرسه تاریخی دانشمند
مسئولان از افزایش نظارت و تأمین تجهیزات خبر دادند
واکنش AFC به بازی ایران و مصر
همآوایی سیاست و مقاومت
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
آغاز مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد از امروز
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین با کاربری
اسناد مزایده فروش یک قطعه زمین
عملیات تحدید حدود