22

مهر

1404


10 تیر 1403 08:58 0 کامنت
  شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی 1 مرحله ای فشرده, نسبت به برگزاری مناقصه« خدمات نگهبانی » اقدام نماید.    لذا ازمتقاضیان شرکت دراین مناقصه دعوت بعمل می آید، جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.setadiran.ir  ازتاریخ 11/۰4/1403 لغایت 14/04/1403 مراجعه   ویک نسخه از اسناد مناقصه را بصورت رایگان دریافت نمایند . با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار می گردد , لازم است در صورت عدم عضویت قبلی شرکتها در سامانه فوق مراحل ثبت نام در سایت مذکورانجام ونسبت به دریافت گواهی امضا, الکترونیکی اقدام نمایند . شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  33313776و 33313758-076 داخلی 2079 ، ودر خصوص سامانه با داخلی 3000تماس حاصل فرمایند . ثبت شماره تلفن ,فکس وایمیل از سوی شرکت کنندگان در سامانه الزامی می باشد . ضمنا» تاکید می گردد پاکت الف ( ضمانتنامه شرکت در فرایند ارجاع کار) به صورت فیزیکی نیز در روز برگزاری مناقصه  به دبیرخانه این شرکت ارائه گردد.    
توضیحات:
 1-مبلغ تضمین شرکت درفرایند ارجاع کار 22،468،188،151ریال، به صورت ضمانتنامه معتبربانكی  و یا واریز نقدی 
2-الزامات :
1-2- ارائه و بارگذاری مستندات انجام دو کار مشابه با حداقل مبلغ000/000/000/250 ریال در5 سال اخیر به همراه ارائه رضایتمندی از دفترحراست و امور محرمانه محل خدمت.   
2-2- بازدید از 6 ایستگاه و اماکن تعیین شده ازتاریخ18/04/1403 لغایت20/04/1403باهماهنگی نماینده دفترحراست وامورمحرمانه، آقای رزم با شماره تلفن 09175798309 و بارگذاری صورتجلسه بازدید درسامانه ستادایران به ضمیمه سایر اسناد مناقصه. 
3-2- شرکت در جلسه توجیهی که درروز شنبه مورخ23/04/1403 راس ساعت9صبح درامورتدارکات و قراردادهای اینشرکت برگزارمی گردد و بارگذاری صورتجلسه مربوطه در سامانه ستادایران.
4-2-ارائه تائید های لازم مراجع ذیصلاح ذیل : 
« مرکزحراست وزارت نیرو،دفترمرکزی حراست توانیر،اداره کل اطلاعات استان، حراست کل استان، فراجا».
5-2-ارائه و بارگزاری مستندات داشتن نمایندگی دائر در شهر بندرعباس
3-دستگاه نظارت : دفترحراست و امورمحرمانه شرکت سهـامی برق منطقـه ای هرمزگان می باشد و شرکتهای متقاضی می توانند در خصوص سئوالات فنی خود با شماره 33313758-076 داخلی 2140  تماس حاصل فرمایند . 
4-حداكثـرمهلت تحویل اسنـاد : 
پاکت شماره 1 :تحویل ( اسناد ارزیابی کیفی) و پاکت شماره  2(پاکات الف/ب/ج ) به دبیرخانه اینشركت ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1/05/1403 و زمان بازگشایی پاكات شماره 1 ( ارزیابی کیفی ) درساعت 10 صبح همان روز می باشد . ضمنا تاریخ بازگشایی پاکات شماره 2 در جلسه همان روز تعیین واز  طریق سامانه اطلاع رسانی می گردد . 
5-به پیشنهادات مشروط،مبهم،مخدوش وفاقد سپرده وپیشنهاداتی كه بعد ازموعد مقرر به دبیرخانه این شركت ارسال گردد مطلقاً ترتیب اثرداده نخواهدشد.
6-آگهی ما درسایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبت نام/ پروفایل تامین کننده / مناقصه گر»  قابل مشاهده 
می باشد.       
دیدگاه ها (0)
img

بازنشستگان با حقوق کمتر از ۲۰ میلیون تومان معوقات خود را دریافت کردند

رسانه‌های متعهد محور وحدت ملی و اعتماد عمومی هستند

ایران ۲ - ۰ تانزانیا/ برد تیم‌ملی در ادامه آزمون و خطاهای قلعه‌نویی

بازگشت اعتماد مردم به رسانه‌ها نتیجه روشنگری اهالی مطبوعات است

پیشرفت پروژه راه ترانزیتی بندرعباس – کهورستان – لار؛ فاز اول ۸۵ درصد تکمیل شد

فرصت ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۵ برای اولویت‌های جدید از فردا آغاز می‌شود

حذف چهار صفر از پول ملی؛ گام بعدی در اصلاحات اقتصادی تایید شد

اعلام زمان انجام مصاحبه از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۴

موارد ابتلای تب دنگی در هرمزگان به ۷۰ نفر رسید/ ترخیص همه بیماران مبتلا به تب دنگی در استان

بازی دوستانه ایران ـ تانزانیا امشب از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش می‌شود

جلوگیری از قطع درختان نخیلات نیمه‌کار در بندرخمیر

اتصال فیبر نوری به ساختمان‌ها رایگان شد / پروژه ملی سواپ آغاز شد

تلاش اعضای هیئت قایقرانی هرمزگان برای آماده‌سازی پیست نخل ناخدا

جان‌بخشی از هرمزگان؛ ۱۱۰ مورد اهدای عضو در ۶ سال گذشته ثبت شد

تیم ملی تنیس روی میز ایران، هشتم آسیا شد

خـبر فوری:

اعلام مبلغ حق بیمه برای کارگران مجرد و متأهل در سال ۱۴۰۴