06

شهریور

1404


01 خرداد 1403 07:59 0 کامنت
شرکت سهامی برق منطقه ای هرمزگان در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عمومی 1 مرحله ای فشرده, نسبت به برگزاری مناقصه« خدمات نگهبانی » اقدام نماید.
لذا ازمتقاضیان شرکت دراین مناقصه دعوت بعمل می آید، جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.setadiran.ir مراجعه ونسبت به واریز مبلغ 500,000 ریال بصورت الکترونیکی به شماره حساب 4001103104025187 بنام تمرکز وجوه درآمدحق انشعاب وسایردرآمدهای شركت سهامی برق منطقه ای هرمزگان  ازتاریخ 02/۰3/1403 لغایت 06/03/1403 اقدام  ویک نسخه از اسناد مناقصه را دریافت نمایند . با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار می گردد , لازم است در صورت عدم عضویت قبلی شرکتها در سامانه فوق مراحل ثبت نام در سایت مذکورانجام ونسبت به دریافت گواهی امضا, الکترونیکی اقدام نمایند . شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  33313776و 33313758-076 داخلی 2079 ، ودر خصوص سامانه با داخلی 3000تماس حاصل فرمایند . ثبت شماره تلفن ,فکس وایمیل از سوی شرکت کنندگان در سامانه الزامی می باشد . ضمنا» تاکید می گردد پاکت الف ( ضمانتنامه شرکت در فرایند ارجاع کار ) به صورت فیزیکی نیز در روز برگزاری مناقصه به دبیرخانه این شرکت ارائه گردد.    
توضیحات :
1-مبلغ تضمین شرکت درفرایند ارجاع کار19،529،380،153 ریال، به صورت ضمانتنامه معتبربانكی  و یا واریز نقدی .
2-الزامات :
1-2- ارائه و بارگزاری مستندات انجام سه کار مشابه با حداقل مبلغ000/000/000/250 ریال در5 سال اخیر به همراه ارائه رضایتمندی از دفترحراست و امور محرمانه محل خدمت.   
2-2- بازدید از 6 ایستگاه و اماکن تعیین شده ازتاریخ07/03/1403 لغایت09/03/1403باهماهنگی نماینده دفترحراست وامور محرمانه، آقای رزم با شماره تلفن 09175798309  
3-2- شرکت در جلسه توجیهی که درروز شنبه مورخ12/03/1403 راس ساعت9صبح درامورتدارکات و قراردادهای اینشرکت 
4-2-ارائه تائید های لازم مراجع ذیصلاح 
 5-2-ارائه و بارگذاری مستندات داشتن نمایندگی دائر در شهر بندرعباس
3-دستگاه نظارت : دفترحراست و امورمحرمانه شرکت سهـامی برق منطقـه ای هرمزگان می باشد و شرکتهای متقاضی می توانند در خصوص سئوالات فنی خود با شماره 33313758-076 داخلی 2140  تماس حاصل فرمایند . 
4-حداكثـرمهلت تحویل اسنـاد : 
تحویل :پاکت شماره 1 ( اسناد ارزیابی کیفی) و پاکت شماره  2(پاکات الف/ب/ج ) به دبیرخانه اینشركت ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 22/03/1403 و زمان بازگشایی پاكات شماره 1 ( ارزیابی کیفی ) درساعت 10 صبح همان روز می باشد . ضمنا تاریخ بازگشایی پاکات شماره 2 در جلسه همان روز تعیین واز  طریق سامانه اطلاع رسانی می گردد . 
5-به پیشنهادات مشروط،مبهم،مخدوش وفاقد سپرده وپیشنهاداتی كه بعد ازموعد مقرر به دبیرخانه این شركت ارسال گردد مطلقا ترتیب اثرداده نخواهدشد.
6-آگهی ما درسایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبت نام/ پروفایل تامین کننده / مناقصه گر»  قابل مشاهده می باشد.     
دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

هشدار فوری گوگل: کاربران جیمیل رمز عبور خود را تغییر دهند!