07

شهریور

1404


29 اردیبهشت 1403 07:59 0 کامنت

با عنایت به اینکه کلیه مراحل انجام فراخوان ها (اعم از دریافت اسناد، ارائه تضمین، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکات و اعلام برنده) در اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان به صورت الکترونیکی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار می گردد، متقاضیان محترم بایستی جهت ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت نام کاربری و رمز عبور و اخذ توکن به سایت www.setadiran.ir  مراجعه فرمایند.

مهلت دریافت اسناد مورخ  06/ 03/1403مهلت تحویل اسناد مورخ 19/ 03/1403 از طریق سامانه ستاد ایران وتاریخ بازگشایی پاکات مورخ  20/ 03/ 1403 ساعت 10 صبح می باشد.کلیه مراحل فرخوان از طریق سایت ستاد ایران انجام می گیرد.( مزایده گر 
می بایست جهت اطلاع از برنده معاملات نسبت به ثبت نام در سامانه سنا دادگستری اقدام نماید.)

توضیحات:به مهلت اعتبار شش ماهه تعیین قیمت توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری توجه شود و کل فرایند برگزاری فراخوان، عقد قرارداد و واریز وجه بایستی در مهلت قانونی 6 ماهه از زمان اعلام قیمت توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری انجام شود

نام و نشانی فراخوان گزار: فراخوان گزار: اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان.
نشانی: بلوار امام خمینی-جنب میدان ابوذر-جنب دادگستری - اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان- کد پستی 75437-79176-  تلفن: 31-32276025

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

هشدار فوری گوگل: کاربران جیمیل رمز عبور خود را تغییر دهند!