06

تیر

1405


حوزه خلیج فارس

19 آذر 1402 21:42 0 کامنت

دولت سودان از ۱۵ دیپلمات اماراتی خواست خارطوم را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، دولت سودان «۱۵» دیپلمات‌ شاغل در سفارت امارات در خارطوم را به‌عنوان عناصر نامطلوب خواند.

وزارت خارجه سودان روز یکشنبه اعلام کرد که از ۱۵ دیپلمات امارات خواسته است تا ظرف ۴۸ ساعت این کشور را ترک کنند.

خبرگزاری دولتی سودان «سونا» گزارش داد که وزارت امور خارجه امروز یکشنبه «بدریه الشحی» کاردار سفارت امارات در خارطوم را احضار و تصمیم دولت سودان را به اطلاع وی رساند.

گزارشی درباره دلایل این درخواست سودان از دیپلمات‌های اماراتی منتشر نشده است، اما پیشتر دولت سودان گفته بود که امارات از نیروهای واکنش سریع (مخالف ارتش سودان) حمایت می‌کند.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است