آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مرکز دیالیز هرمزگان
02 خرداد 1405 13:05عملیات اجرایی بزرگترین مرکز تخصصی دیالیز استان هرمزگان با زیربنای 3 هزار متر مربع و با هدف رفع کمبودهای زیرساختی و کاهش آلام بیماران کلیوی، در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس آغاز شد. این پروژه که با اعتبار 1200 میلیارد ریال و همت «شرکت توسعه صنایع انرژیبر پارسیان جنوب» احداث میشود، طی 18 ماه آینده به بهرهبرداری خواهد رسید و ظرفیت قابل توجهی به تختهای دیالیز استان اضافه خواهد کرد.