فتیله جنگ ۳۹ روزه و تحمیلی رژیم صهیونیستی و آمریکا بر ملت ایران با وساطت پاکستان و با پذیرش آتشبس از سوی طرفین پایین کشیده شد و آتش جنگی که کل منطقه را در برگرفته بود و میتوانست خاورمیانه را به جهنمی واقعی تبدیل نماید به طور موقت خاموش گردیده و تا زمان نوشتن این متن توسط نگارنده آتشبس تمدید شده است. اما بیان چند نکته در این مورد ضرورت دارد: نخست اینکه اسرائیل و بهویژه آمریکا باشعار حمایت از مردم به ایران حمله کردند و علاوه بر شهادت قائد شهید انقلاب و کشتار هزاران دانشآموز، معلم، دانشجو، کارگر و متخصص و دهها نخبه نظامی، زیرساختهای زیادی از جمله بیمارستانها، مدارس، شرکتهای تولید دارو، پلها، سالنهای ورزشی و ... که با پول و سرمایه این ملت و برای این ملت ساخته شده بود را از بین بردند. زیرساختهایی که متعلق به این نسل و نسلهای آینده بود تا همان مردمی که قرار بود بهآنها کمک شود دچار بیکاری، تورم و گرانی شوند. اما مردم فهیم و بیدار وشجاع ایران با آگاهی از نیت شوم و طینت خبیث دشمن چهره واقعی آنان را در شهادت فرزندان وطن و نابودی این زیرساختها و ضرر و زیانی که به این کشور تحمیل کردند، شناختند. بر همگان روشن شد که دشمن جز گرگی در پوستین میش نیست و هیچگاه خیر و صلاح این مملکت را نمیخواهد.
دشمنی که آشکارا صحبت از نابودی تمدن پرشکوه و چند هزار ساله ایران میکند، ابله کینهتوزی است که قلاده و افسار آن در دست نخستوزیر جانی و خبیث اسرائیل است و البته آرزوی محو تمدن ایرانی را با خود به گور خواهد برد. نکته دوم اینکه ایرانیان با وجود تکثر قومی و اختلاف در دیدگاهها و آراء، وقتی پای منافع ملی در میان باشد حول محوری به نام ایران میایستند و با بذل هرآنچه در توان دارند از وجود نازنین ایران دفاع میکنند. همگان اعم از دوست و دشمن دیدند که غیرت ایرانی چگونه در ایامی که به ایران حمله شد شعلهور گردید و دشمن با دستپاچگی و اضطراب آتشبس را پذیرفت و آن را یک جانبه تمدید کرد. و نکته آخر اینکه به همه یاوهگویان و یاغیان توصیه میکنیم تاریخ درخشان ایران را بخوانند و از سرنوشت و سرگذشت کسانی که به این سرزمین اهورائی حمله کردهاند و به آن چشم طمع داشتند، عبرت بگیرند. امروز نیز ایرانیان مانند اجداد و نیاکان خود سرسختانه و شجاعانه پای حفظ کیان و سرزمین و تمدن خود ایستادهاند و داغ محو تمدن ایرانی را بر دل رئیسجمهور دیوانه و خودشیفته و بیریشه آمریکا گذاشتند. جهانیان بدانند که ایران کشوری است که روز استقلال ندارد و لحظهای مستعمرهی هیچ کشوری نبوده و به اندازه خود زمین، تاریخ دارد. به چنین کشوری باید با تمام وجود افتخار کرد و به احترامش تا پای جان ایستاد. وچه خوش گفت حکیم طوس فردوسی بزرگ که:
چو ایران نباشد تن من مباد
به این بوم و بر زنده یک تن مباد
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
به از این که ایران به دشمن دهیم
دریغ است که ایران ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند