اقتصادی
صبح ساحل ، اقتصادی - خداداد مقبلی، رئیس شورای حمل و نقل استان هرمزگان در نشست جمعی از اعضای شورای حمل و نقل استان که به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل با حضور مدیران و نمایندگان ادارات کل راه و ترابری، حمل و نقل و پایانهها، فرمانده پلیسراه، بنادر و دریانوردی، آزمایشگاه مکانیک و خاک، هواشناسی، فرودگاه، راه آهن برگزار شد گفت: با توجه به اینکه حدود 90 درصد از حمل و نقل استان از طریق جاده صورت میپذیرد جایگاه ویژهای در صنعت حمل و نقل بار و مسافر برخوردار است.
مقبلی با اشاره به هفته حمل و نقل در راهداری ، 26 تا یکم دیماه را فرصتی دانست تا از تمامی فعالان حوزه حمل و نقل قدردانی شود. وی افزود: از آنجا که هرمزگان پایتخت حمل و نقل کشور محسوب میشود باید در جهت توسعه شبکههای ارتباطی همگام با توسعه صنایع باید تلاش کرد و فضا را برای تردد ناوگان مختلف حمل و نقل فراهم آورد. مقبلی با مقایسه اقدامات انجام شده از ابتدای فعالیت دولت نهم تا کنون گفت: در سال 84 تنها 24 کیلومتر بزرگراه وجود داشت و به دلیل عدم توانایی در ایجاد فضای مناسب برای تردد، عملا اقدامی برای کاهش تصادفات نمیتوانستیم انجام دهیم که امروز با قرار گرفتن 416 کیلومتر بزرگراه در استان زیر بار ترافیک نقش مهمی در کاهش تلفات جادهای پیدا کردهایم. مقبلی افزود: استان به 1500 کیلومتر بزرگراه نیاز دارد که تاکنون 416 کیلومتر بهرهبردار شده و 315 کیلومتر نیز در دست احداث است. گفتنی است: در این نشست هر کدام از اعضای حاضر به گزارشی از عملکرد فعالیتهای خود پرداختند که طی گزارش مطبوعاتی منتشر خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند