فرمانده انتظامی گِراش از توابع فارس گفت: جوانی از ساکنان این شهرستان که عموی خود را کشته بود، در بازجویی اولیه، دلیل این اقدام را کینه باقی مانده از دوران کودکی اعلام کرد.
فرمانده انتظامی گِراش از توابع فارس گفت: جوانی از ساکنان این شهرستان که عموی خود را کشته بود، در بازجویی اولیه، دلیل این اقدام را کینه باقی مانده از دوران کودکی اعلام کرد.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ کرامت کریمی گفت: در آخرین روز اردیبهشت امسال، بعد از گزارش مردمی، ماموران پلیس برای رسیدگی به یک درگیری منجر به قتل، به یکی از محلههای شهرستان گراش اعزام شدند.
به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، کریمی خاطرنشان کرد: تحقیقات اولیه مشخص کرد که جوانی 29 ساله، با عموی 50 سالهاش در اراضی کشاورزی یکی از محلههای شهرستان گراش درگیر شده و او را با چاقو، کشته است.
فرمانده انتظامی گراش گفت: با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی گراش، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود در کمتر از 48 ساعت شناسایی و پس از احضار به قتل عموی خود اقرار کرد.
کریمی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اینکه عمویم در کودکی من را مورد ضرب و شتم قرار داده بود از وی کینه چندین ساله داشتم و در روز حادثه با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساندم، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک