سیاسی
استاندار هرمزگان ضمن اتمام حجت با مدیران کمکار درحوزه اشتغال،گفت: تکلیف مدیرانی که با بهانهگیری کمکاری خود را توجیه میکنند باید یکسره شود.
صبح ساحل ، سیاسی- به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل استانداری هرمزگان ، ابراهیم عزیزی در شورای اشتغال ، اظهار داشت: برخی با اظهارات غیر قابل قبول ، توپ کمکاری خود را در خصوص تحقق طرحهای اشتغالزا در زمین مقامات ادارات مرکزی خود در تهران میاندازند و با سلب مسئولیت از خود عنوان میکنند که بخش نامههای ادارات مرکزی اجازه انجام کار را نمیدهد که این امر اصلا قابل قبول نیست.استاندار هرمزگان افزود: مدیر باید مدافع منافع استان باشد و در این مسیر تلاش کند نه فقط نقش رابط بین استان ومرکز کشوررا بازی کند.
عزیزی خطاب به این عده تصریح کرد: تکلیف بهانهگیران در اجرای کار باید یکسره شود، دلیلی ندارد برخی از مواهب استان برخوردار باشند اما در موقع انتفاع استان، بهانههای مختلف داشته باشند.ملاک عمل مدیران استان ، تکلیف تعیین شده از سوی دولت باشدرئیس شورای اشتغال و سرمایهگذاری استان تاکید کرد: حرف اول و آخر این است آنچه ملاک عمل باید باشد تکلیف تعیین شده از سوی دولت است که بانک مرکزی ابلاغ کرده، بنابراین کسی از خود اجتهاد نکند.
به گفته عزیزی دولت ، اگر تکلیف کرده است یعنی اینکه همه موارد را به دقت دیده است و بر اساس توان هر بانک سهمیه تعیین کرده بنابراین دیگر هیچ عذر و بهانه و توجیهی قابل قبول نیست.استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به آمار کشوری و شاخص عملکرد بانکهای استان اظهار داشت : اگر مقرراتی است برای همه کشور یکسان است ، این چه معنی دارد یک بانک در استان دیگر دارای عملکرد عالی باشد اما نوبت به هرمزگان که رسید، بگویند با مانع و محدودیت روبه رو هستند.عزیزی تاکید کرد: کسانی که عملکرد ضعیف داشتهاند چه بانک و چه دستگاههای اجرایی باید عقب ماندگی خود را جبران کنند.وی در ادامه خاطرنشان کرد: اشتغال رویکرد محوری دولت در سال جاری است و همه برای این امر مهم باید پای کار باشند.به گفته نماینده عالی دولت در هرمزگان، دولت همه اهتمام خود را به کار گرفته که به این مهم جامه عمل بپوشاند و همه ظرفیتها باید در خدمت این امر قرار بگیرد.ابراهیم عزیزی افزود: آماراشتغال ایجادشده دستگاههای اجرایی که در سامانه اشتغال ثبت شده است ، راستی آزمایی می شود .گفتنی است : دراین نشست سه طرح شیلاتی ، صنعتی ومعدنی به تصویب رسید.
دیدار مردمی استاندار هرمزگان با اهالی جاسک
استاندار هرمزگان مهمترین نیاز منطقه جاسک را تامین آب شرب دانست و گفت: برای رسیدن به این مهم اقدامات فوری در کنار حل ریشه ای مسئله در برنامه ها می باشد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در دیدار مردمی در شهرستان جاسک افزود: نگاه مسئولین استان به جاسک یک نگاه عمیق و وسیع است که افقی روشن را برای این شهرستان در پیش گرفته است و برای تمام زیر ساختهای آن برنامه ریزی شده است.وی با اشاره به مشکلات آبرسانی و راه در این شهرستان بر حل ریشه ای این مشکلات تاکید و بیان کرد: برای بهره گیری از سد جگین در حل مشکلات آبرسانی شهرستان جاسک برنامه هایی در نظر گرفته شده و اعتباری در حدود 900 میلیارد ریال برای انتقال آب از سد جگین به جاسک پیش بینی شده که برای هر سال 300 میلیارد ریال و در طی سه سال به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین نیاز منطقه آب شرب است عنوان کرد: علاوه بر اعتبار 900 میلیارد ریال ، اعتباراتی برای بهسازی و بازسازی خط انتقال لوله جاسک پیش بینی شده و احداث آبشرین کن در این منطقه به عنوان یک اقدام فوری در برنامه ها می باشد .وی همچنین از اختصاص اعتبار 340 میلیارد ریالی برای آب فاضلاب روستایی خبرداد و افزود: اعتبار موجود برای مجتمع روستایی جاسک در نظر گرفته شده که هر مجتمع حدود 30 روستا را پوشش داده و امید است که با این اعتبار آبرسانی به روستاهای جاسک تسهیل شود.عزیزی همچنین احداث سد گابریک را برای آبرسانی به شرق هرمزگان ضروری دانست و بیان کرد: سد گابریک میتواند هشتاد میلیون متر مکعب لیتر آب را در خود نگه داشته و 300 میلیون متر مکعب لیتر را ذخیره سازی کند که این امر میتواند آبرسانی به شرق استان را هموار تر سازد.عالی ترین مقام دولتی در هرمزگان با اشاره به محور بندرعبای _ میناب _جاسک_کنارک گفت:این محور به عنوان مهمترین محور مد نظر بوده و اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال برای آن تخصیص یافته که به تصویب وزارت راه و شهر سازی نیز رسیده و اداره کل راه وترابری استان با فعالیت مثبت خود می تواند در یک زمان بندی دو ساله مشکلات راهی این منطقه را حل کند.وی با اشاره به بحث انرژی در شهرستان جاسک خاطر نشان کرد : با انتقال خط لوله نفت به جاسک زمینه رشد انرژی در جاسک فراهم و جاسک به منطقه نفت و انرژی استان تبدیل می شود.
دردیدار با خانواده شهدا روحیه می گیریم
استاندارهرمزگان گفت:با حضور در كنار خانواده های معظم شهدا روحیه مضاعفی برای خدمتگزاری بی منت به مردم می گیریم. ابراهیم عزیزی دردیداربا خانواده شهید شهرویی جاسك،خون شهدا وصبر و بردباری خانواده های آنان را موجب عزت واقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران در جهان عنوان كرد و افزود: امروز به بركت خون شهدا و ایثار و فداكاری جانبازان، ایران اسلامی در استقلال، پایداری و عزت در دنیا سرآمد است وی ادامه داد:مدیران دستگاههای اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور شان انرژی و روحیه برای كار بیشترمی گیرند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند