جنوب کشور
فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه برای تردد زوار بسته است و با استقرار نیروهای انتظامی، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز بهشدت جلوگیری خواهد شد.
فرماندار دشت آزادگان گفت: مرز چذابه برای تردد زوار بسته است و با استقرار نیروهای انتظامی، نظامی و حفاظتی از هرگونه تردد و نزدیکی به مرز بهشدت جلوگیری خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، «حمید سیلاوی»، فرماندار دشت آزادگان ضمن بازدید از پایانه مرزی چذابه و اعلام مسدود بودن کامل این پایانه و ممکن نبودن تردد به کشور عراق با توجه به اعلام این کشور گفت: از محبان امام حسین (ع) خواهش میشود که به این مرز مراجعه نکنند چون امکان تردد وجود ندارد و نیروهای مستقر بهصورت لایهای از ورودی دشت آزادگان تا مرز چذابه و همچنین از تردد هرگونه افراد چه با خودرو و چه پیاده، جلوگیری خواهند کرد. وی افزود: افرادی که از سه روز گذشته به مرز چذابه مراجعه کرده بودند و اصرار بر رفتن به عراق از این مرز را داشتهاند تاکنون نتیجهای نگرفتند و بهتدریج به شهرهای خودشان در حال عزیمت هستند.
فرماندار دشت آزادگان گفت: هیچ امکانات خدماتی - رفاهی در مرز چذابه وجود ندارد و از هموطنان خواهش میشود که فقط از طریق مرز هوایی برای عزیمت به کشور عراق اقدام کنند. سیلاوی بیان کرد: کشور عراق نیز بیش از ۲۰۰ نفر از افرادی را که بهصورت غیرمجاز وارد عراق شدند به کشورمان برگشت دادهاند.
منبع: مهر
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند