رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر از مرگ جوانی ۳۳ ساله مبتلا به کرونا که اقدام به فرار از پنجره بیمارستان شهدای خلیج کرده بود، خبر داد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر از مرگ جوانی ۳۳ ساله مبتلا به کرونا که اقدام به فرار از پنجره بیمارستان شهدای خلیج فارس کرده بود، خبر داد.
به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، دکتر عاطفه اسفندیاری گفت: بیمار مبتلا به کرونا که در این مرکز تحت معاینه و درمان بوده، با ادامه روند درمان مخالفت کرده و بامداد روز جاری اقدام به فرار از طریق پنجره کرد که منجر به فوت وی شد.
وی ادامه داد: همکاران من در این مرکز بر بالین وی حاضر شده ولی به علت ضربه مغزی و جراحات وارد شده و علی رغم تلاش پرسنل و احیا او، بیمار مذکور حیات خود را به خطر انداخته و جان به جان آفرین تسلیم شد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان خاطر نشان کرد: در این شرایط سخت بیماری، از هم استانیهای شریف خواهشمندم در صورت ابتلا به بیماری کرونا تحت نظر پزشک مربوطه اقدامات درمانی لازم را انجام دهند.
اسفندیاری افزود: تشخیص و درمان بیماری در روزهای ابتدایی راحتتر بوده و کادر درمان تا بهدست آوردن سلامتی کامل مبتلایان در کنار بیماران خواهند ماند.
پرونده این بیمار از سوی مقامات قضایی و انتظامی در دست بررسی بوده و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند