جنوب کشور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کنترل شدید مرزهای دریایی خوزستان، از قرنطینه و ایزوله ۳۰ کشتی در بندرگاههای استان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کنترل شدید مرزهای دریایی خوزستان، از قرنطینه و ایزوله ۳۰ کشتی در بندرگاههای استان خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «دکتر فرهاد ابولنژادیان»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از نیمه اردیبهشتماه تاکنون، کارشناسان بهداشتی دانشگاههای علوم پزشکی با طی مسافتی طولانی در دریا و در فاصله ۴۰ مایلی ساحل، نسبت به انجام تست کرونای خدمه تمامی کشتیهای ورودی به استان خوزستان اقدام میکنند. وی افزود: از یک هزار و ۸۸۲ سرنشین و خدمه کشتیهای ورودی به بندرگاههای خوزستان تست PCR گرفته شده است که تست کرونای ۴۸ نفر از این تعداد مثبت بوده است.
ابولنژادیان اضافه کرد: اگر تست کرونای یکی از افراد کشتی مثبت شود، کل کشتی قرنطینه میشود و تاکنون ۳۰ کشتی در بندرگاههای خوزستان ایزوله و قرنطینه شدهاند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همکاران بهداشتی ما به صورت شبانهروزی در حال تلاش و غربالگری سرنشینان کشتیها هستند تا از ورود کرونای دلتا به استان خوزستان جلوگیری کنند.
ابولنژادیان به کنترل مرزهای زمینی نیز اشاره کرد و گفت: مردم باید از سفر به استانهای همجوار به ویژه استانهای جنوبی و شرقی که در شرایط قرمز هستند، پرهیز کنند.
منبع: ایسنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد
کیپورد به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شد!
آمادهباش سراسری در صنعت برق
احراز هویت خریداران طلا و سکه الزامی شد
معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است
حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان
شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزبالله از خاک لبنان عقبنشینی میکنیم
آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و دهها هزار مفقود
فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد