اجتماعی
معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل دو هزارو 349پرونده تخلف در 2 ماهه گذشته در هرمزگان خبر داد.
معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل دو هزارو 349پرونده تخلف در 2 ماهه گذشته در هرمزگان خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «عبدالرضا پیروی منش»، معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: بازرسان این سازمان در 2 ماهه گذشته بیش از 42 هزار و 152 مورد بازرسی از واحدهای صنفی گروه کالایی و خدماتی استان انجام شده است.
وی افزود: در این مدت 462 گشت مشترک با دستگاه های مرتبط انجام شده است که در این راستا دو هزار و 349 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.
معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پروندهها در مجموع با 2906 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از195 میلیارد ریال به صورت الکترونیکی جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کمفروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، مراتب تخلف واحدهای مختلف صنفی را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.
منبع: تابناک
جدیدترین اخبار
آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد
گوترش: هنوز فرصت برای جلوگیری از فعالسازی مکانیزم ماشه وجود دارد
پیام تبریک رهبری انقلاب به تیم ملی کشتی آزاد
کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ آذرپیرا به مدال نقره رسید
انتقام سخت عموزاد از حریف ژاپنی؛ رحمان، بی رحم قهرمان جهان شد
رونمایی از ترکیب آسیایی تراکتور؛ بازگشت بیرانوند به قفس توری
نتایج روز پنجم والیبال قهرمانی جهان/ ایتالیا هم باخت!
بازگشت حسن یزدانی به کشتی از بازیهای کشورهای اسلامی؟
هرمزگان سومین تولیدکننده خرما در کشور
برگزاری جشنواره ملی لیمو و خرما در رودان
شهر ۵۲۰۰ سالۀ ایران زیر کلنگ باستانشناسان رفت
تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران
هدیهٔ ۴۸ میلیون تومانی دولت برای مادران
پرداخت بیش از ۳۷ همت تسهیلات در هرمزگان
هرمزگان میزبان هفتمین جشنواره ملی باران وحی