جنوب کشور
آلوده شدن آب رودخانه "روستای تلخاب کلات" بهوسیله پساب پتروشیمی مسجدسلیمان، باعث مسمومیت و تلف شدن ۱۲۰ رأس بُز از یک گلهدار شد.
آلوده شدن آب رودخانه "روستای تلخاب کلات" بهوسیله پساب پتروشیمی مسجدسلیمان، باعث مسمومیت و تلف شدن ۱۲۰ رأس بُز از یک گلهدار شد.
به گزارش صبح ساحل، بهرغم اینکه چند روز قبل نیز استفاده احشام از آب مسموم شده بهوسیله پساب شیمیایی پتروشیمی مسجدسلیمان منجر به فوت بیش از ۵۰ رأس گوسفند شده بود، در روز گذشته نیز در یکی از روستاهای نزدیک پتروشیمی مسجدسلیمان این حادثه تکرار گردید و منجر به تلف شدن ۱۲۰ رأس بُز شد.
یکی از اهالی روستای تلخاب کلات گفت: گله متعلق به برادرم بود، حادثه قبلی در روستای کوشک خلف اتفاق افتاد و این بار در روستای تلخاب کلات تکرار شد و احشام به دلیل استفاده از آب مسموم شده به پساب شیمایی پتروشیمی مسجدسلیمان، تلف شدند.
وی افزود: پتروشیمی مسجدسلیمان مسئولیت حادثه را گردن گرفته و حاضر به پرداخت خسارت شده ولی چرا اداره محیطزیست هیچ اقدامی برای جلوگیری از این اتفاقات نمیکند، ما تا کی باید احشامی که سالها برای آنها زحمتکشیدهایم را بهراحتی از دست بدهیم؟
اداره کل محیطزیست استان، هیچگونه واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده، و این در حالی است که همه دوستداران محیطزیست انتظار برخورد قضایی با متخلفان را دارند.
منبع:ایلنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند