اقتصادی
صبح ساحل، اقتصادی _ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: در سال گذشته با اصلاح شبکه های توزیع، تعویض کنتورهای معیوب و جلوگیری از سرقت سیم های برق از هدر رفت 250 میلیون کیلووات ساعت برق جلوگیری شد.
صبح ساحل، اقتصادی _ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: در سال گذشته با اصلاح شبکه های توزیع، تعویض کنتورهای معیوب و جلوگیری از سرقت سیم های برق از هدر رفت 250 میلیون کیلووات ساعت برق جلوگیری شد. محمدصادق وجدانی افزود: در سایه اقدامات انجام شده از جمله نصب فیدرها، پست ها و ترانسفورماتورهای جدید نگرانی خاصی بابت توزیع برق وجود نداشته و پایداری قابل اتکایی بر شبکه حاکم است. وی در عین حال تاکید گرد: طول 20 هزار کیلومتری شبکه توزیع برق، گستردگی مساحت استان، شرایط خاص آب و هوایی، مصرف بالای انرژی سرمایشی، استقرار صنایع و وجود مراکز تجاری به خوبی بیانگر این است که چه فشار عظیمی بر دوش صنعت برق استان قرار دارد. مهندس وجدانی این نکته را نیز اضافه کرد: قطع برق جز در موارد ضروری و احیانا حادثه در شبکه در استان وجود ندارد و 40 ثانیه به ازای هر مشترک در روز کمتر شده است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خاطر نشان کرد: شبکه فرسوده کوی ملت و محله 600 دستگاه بندرعباس در سال گذشته با اعتبار 20 میلیارد ریال بهسازی و مشکل دیرینه این منطقه مرتفع شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند