اجتماعی
صبح ساحل، اجتماعی _ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی گفت:توزیع پزشك براساس تراكم جمعیت با توجه به نوع پراكندگی آن در هرمزگان از نظر بخش درمان، نا مناسب است.
صبح ساحل، اجتماعی _ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكی گفت:توزیع پزشك براساس تراكم جمعیت با توجه به نوع پراكندگی آن در هرمزگان از نظر بخش درمان، نا مناسب است. دكتر محمود حسین پور در خصوص رسیدگی بخش بهداشت و درمان به نقاط روستایی هرمزگان افزود: توزیع پراكندگی در هرمزگان بسیار متفاوت است و روستا ها در فاصله بسیار دور و یا بسیار نزدیك به هم قرار دارند و باید به همه مردم خدمات بهداشتی درمانی ارائه كرد. وی ادامه داد : توزیع پزشك در استان باید بر اساس شاخص دیگری به غیر از شاخص جمعیت ، یعنی تعداد مردم ساكن در منطقه قرار داشته باشد . دكتر حسین پور ابراز كرد : تلاش مركز بهداشت استان ، ارائه خدمات به تمام مردم و بویژه مردم ساكن در روستاهاست . وی خاطر نشان كرد: 95 درصد مراكز بهداشتی درمانی روستایی دارای پزشك می باشند. با توجه به نوع كار مردم روستا در ساعت های غیر ادارای به پزشك مراجعه می كنند در صورتی كه در این ساعات برای معالجه و درمان بیماران اورژانس اختصاص دارد. مراجعه در ساعت های غیراداری موجب فرسودگی پزشك و پایین آمدن خدمات وی به مردم می گردد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند