06

تیر

1405


اجتماعی

11 اسفند 1399 22:43 0 کامنت
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ارتباط با ممنوعیت سفر به استان هرمزگان توضیحاتی را اعلام کرد.
به گزارش صبح ساحل؛ علی رئوفی گفت: «از ۲۰ اسفندماه سفر به استان هرمزگان ممنوع خواهد شد».
او شامگاه دوشنبه ۱۱ اسفند ، بدون اشاره به جزییات اجرای این ممنوعیت افزود : بنا به گزارش‌های روزانه فرمانداری‌ها، هم‌اکنون در مسیرهای ورودی شهر‌های حاجی‌آباد، پارسیان و بندرخمیر محدودیت ورود خودروهای پلاک غیربومی در حال اجرا است، اما این محدودیت‌ها به صورت «اقناعی» است و بسیاری از خودروها برگرداننده می‌شوند.
این در حالی است که شبکه خلیج‌فارس امشب گزارشی از مسیر ورودی شمالی بندرعباس (با وضعیت آبی کرونا) پخش کرد که خودروهای پلاک غیربومی (مسافران) بدون محدودیت وارد این شهر می‌شوند.
گفتنی است؛ براساس آخرین وضعیت اعلام‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ۹ اسفندماه، اکنون ۱۰شهر استان شامل «بستک، بندرلنگه، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، بندرخمیر، قشم، کیش، میناب و هرمز» در وضعیت زرد کرونا هستند و سایر شهرها ازجمله بندرعباس در وضعیت آبی قرار دارند./منبع:بادگیر

دیدگاه ها (0)
img
img

معاون قوه قضائیه: موتورسواری بانوان منع شرعی ندارد؛ قوه قضائیه هم موافق است

حادثه دریایی در نزدیکی سواحل عمان

شرط نتانیاهو برای خروج از لبنان/ تنها پس از خلع سلاح حزب‌الله از خاک لبنان عقب‌نشینی می‌کنیم

آخرین آمار زلزله ونزوئلا؛ 900 کشته و ده‌ها هزار مفقود

فرمول جدید استخدام دولتی؛ سهم آزمون کتبی 70 درصد شد

پروازهای تهران - دبی از 10 تیرماه از سر گرفته می‌شود

بورس هفته را سبز آغاز کرد

سازمان غذا و دارو درباره شامپوهای غیرمجاز هشدار داد

استخدام ۱۰ کارگر ساده و ۲ راننده تراکتور در بندرعباس

ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی در صدر توجه مخاطبان

دعوت به همکاری در آزمایشگاه همکار اداره استاندارد بندرعباس

آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از مسافران و مهمانان در ایام تشییع رهبر شهید

بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض آشکار یادداشت تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا

آخرین فرصت بهره‌مندی از معافیت سربازی مشمولان سه فرزندی و بیشتر تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۵

img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید