جنوب کشور
استاندار خوزستان از تشدید محدودیت های کرونایی و افزایش اجرای پروتکلهای بهداشتی تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
به گزارش صبح ساحل، قاسم سلیمانیدشتکی، در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: نظارت بر اجرای پروتکلهای بهداشتی و تصمیمات ستاد کرونا در خوزستان تشدید شده است و این روند ادامه خواهد داشت.
وی افزود: یکی از اقدامات انجامشده این بود که ممنوعیت ورود مسافران از مرزهای چذابه و شلمچه از 5 اسفندماه مجددا برای دو هفته تمدید شد تا از ورود مسافران از مرزها به خوزستان جلوگیری شود.
استاندار خوزستان تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذشده، برخی از مشاغل و اصناف گروه یک را نیز در خوزستان با محدودیتهایی مواجه کردیم تا در ساعتهای مشخص فعالیت داشته باشند و به صورت شبانهروزی باز نباشند.
سلیمانیدشتکی گفت: از دیگر مواردی که به منظور کنترل وضعیت شیوع کرونا در خوزستان اعمال شده است، ممنوعیت تردد خودروها است که به شدت در استان در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه محدودیتهای شدید اعمالشده در خوزستان تا شنبه هفته آینده ادامه دارند، گفت: تعطیلیها در خوزستان بسیار قویتر از گذشته شده است و روند بیماریابی و ردیابی بیماران نیز با قدرت در حال انجام است.
استاندار خوزستان گفت: وضعیت خروجیها و ورودیهای استان خوزستان در حال کنترل و مدیریت است و اکنون نظم بهتری به خود گرفته است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است