اجتماعی
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای تمام شهرستانهای کشور تصویب شد افراد بالای ۶۵ سال به هر مرکز درمانی مراجعه کنند، رایگان درمان شوند.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای تمام شهرستانهای کشور تصویب شد افراد بالای ۶۵ سال به هر مرکز درمانی مراجعه کنند، رایگان درمان شوند.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه این طرح باعث تحول جدی در نظام سلامت کشور میشود، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقدامی برای جلوگیری از سوءاستفادههای احتمالی از کد ملی بیمه شده در نظر گرفتهاید، اضافه کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای نسخه الکترونیک همین جلوگیری از سو استفادههای احتمالی است، یکی از مهمترین نکاتی که توجه داشتیم، بحث ایجاد راهکارهایی برای تأیید صحت فرایند درمان بود یعنی فردی که با دفترچه بیمه مراجعه کرده بیمه اصلی شده است و مرکز درمانی هم از صحت آن اطمینان دارد یا خیر. با اینکه دفترچه صادر میشد و عکس هم داشت تخلفات زیادی دیده میشود، راههایی مانند انجام انگشت نگاری، چهره نگاری برنامهریزی شده است با سازمان ثبت احوال جلسه داشتیم تا به اطلاعات سه جلدی افراد دسترسی داشته باشیم، به هر حال از ابتدا سختگیری زیادی نمیکنیم به همین منظور همه فرایندهای نظارتی را از روز اول آغاز نمیکنیم.
منوچهری افزود: از ابتدای اسفند ۹۹ دفترچه حذف میشود به همین دلیل از سه طریق کارت ملی، جلد دفترچه و شناسنامه افراد میتوانند خدمات بیمهای دریافت کنند.
به گفته منوچهری، برای تمام شهرستانهای کشور تصویب شد که افراد بیش از ۶۵ سال به هر مرکز درمانی مراجعه کنند درمان آنها رایگان است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات