07

تیر

1405


حوادث

17 دی 1399 11:48 0 کامنت
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان جاسک گفت: یک تن مرغ منجمد فاسد در جاسک با دستور قضایی شهرستان معدوم شد.
به گزارش صبح ساحل، محمد سهرابی افزود: مرغهای منجمد به علت عدم نگهداری در دمای استاندارد فاسد شده بود.
به نوشته صدا و سیما، وی گفت: فرآورده‌های خام دامی که در کشتارگاه با نظارت بازرسان دامپزشکی ذبح شده و مهمور به مُهر دامپزشکی است سالم و بهداشتی است.
 رئیس دامپزشکی شهرستان جاسک از عرضه‌کنندگان و تولیدکنندگان فرآورده‌های خام دامی این شهرستان خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی و قوانین موجود با گروه‌های نظارت دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.
دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال