06

تیر

1405


حوادث

15 دی 1399 20:44 0 کامنت
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف 20 هزار متر از اراضي دولتي  به ارزش 10 ميليارد ريال در شهرستان بندر عباس  كه  به صورت غيرقانوني تصرف شده بود خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل،سردار " غلامرضا جعفری"در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی  شهرستان در پي شکايت بانک ملی در خصوص تصرف اراضي ملي به متراژ 20 هزار متر واقع روستای ابشورک بندر عباس موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وی افزود: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، مشخص شد احدی از ساکنین آن محل از مدت‌ها قبل اقدام به تصرف اراضي ملي کرده است.
فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه متهم احضار و تحويل مراجع قضائي شد، خاطر نشان کرد: اراضی مذکور رفع تصرف و در اختیار بانک ملی قرار گرفت.
این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمين‌هاي رفع تصرف شده را 10میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: حفظ بیت‌المال، آزاد سازی اراضی ملی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.
دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است