اجتماعی
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پذیرش شش بیمار با تشخیص مسمومیت با الکل دست ساز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم خبر داد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پذیرش شش بیمار با تشخیص مسمومیت با الکل دست ساز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم خبر داد.
به گزارش صبح ساحل و نقل از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فاطمه نورورزیان گفت: از شب گذشته تا صبح امروز شش نفر به دلیل مصرف الکل دست ساز با علائمی همچون تاری دید، تهوع، استفراغ و سر درد شدید به بیمارستان مراجعه کردند.
وی ضمن هشدار به خانواده ها گفت: بیماران در محدوده سنی ۱۷ الی ۵۴ سال هستند که سه نفر تاکنون مورد دیالیز قرار گرفته اند و بدحال هستند و مابقی بیماران هم تحت درمان و مراقبت های لازم هستند.
دکتر نوروزیان ضمن تاکید بر عدم مصرف مشروبات الکلی به همشهریان تصریح کرد: در صورت مصرف الکل و ایجاد علائم هر چه سریعتر به مراکز درمانی مراجعه کنند تا منجر به عوارض ناگواری همچون نابینایی و نهایتا مرگ نشود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
قانون تعیین تكلیف وضعیت ثبتی اراضی وساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حاجی آباد
فراخوان عمومی یک مرحله ای - نوبت دوم
مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی بصورت یکپارچه ( 39 -1405 )
موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان
موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان
سند مالکیت ششدانگ یک قطعه زمین محصوری
موضوع قانون تعیین وتکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی میناب
موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان
موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان
قانون ساماندهی املاک که در محدوده بافت مسکونی شهرستان پارسیان
آگهی مجمع عادی به طور فوق العاده نوبت دوم
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا