اجتماعی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در این ۱۴ روز که محدودیتهای هوشمند کرونایی در کشور اجرا شد، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته است.
سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: به جز معابر منتهی به پایتخت، هیچ محور دیگری دارای ترافیک نیست.
وی ادامه داد: در دو هفته گذشته با توجه به طرح محدودیتهای هوشمند کرونایی که از اول آذر اجرایی شد، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته البته در برخی محورها مانند تهران – قم ۷۰ درصد، در محورهای منتهی به مشهد ۶۰ درصد و در جادههای شمالی ۵۰ درصد کاهش تردد داشتهایم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: برخی افراد فکر میکنند با گذشت این دو هفته ممنوعیتها برداشته شده و میتوانند به مسافرت بروند اما ممنوعیت خروج پلاکهای بومی و ورود پلاکهای غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز همچنان ادامه دارد.
شیرانی بیان کرد: در شهری مانند تهران که وضعیت شیوع کرونا طی دو هفته قبل قرمز بود و الان نارنجی شده، باز هم منع تردد (خروج بومیها و ورود غیربومیها) اجرا میشود و این تصور که «وضعیت بهتر شده، پس خودروها محدودیتی برای ورود و خروج ندارند»، اشتباه است.
وی در پایان گفت: از ابتدای آذر تا شب گذشته در کل کشور حدود ۳۰۰ هزار خودرو هم به دلیل تردد غیرمجاز در جادهها و هم تردد در ساعات ممنوعه (۲۱ شب تا ۴ صبح) جریمه شدهاند.
منبع: مهر
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟