حوادث
فرماندار شهرستان قشم گفت: ۴۰ باب واحد صنفی در شهرستان قشم به دلیل رعایت نشدن دستورالعملهای بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شد.
به گزارش صبح ساحل؛ علیرضا نصری افزود: از ابتدای آذر تاکنون در طرح بازرسی مستمر شهرستان قشم، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و اداری توسط محافظان سلامت بازدید و نظارت شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد یکهزار و ۹۳۰ بازدید از واحدهای تجاری ، بازرگانی و خدمات و ۵۷۰ بازدید از دستگاههای اجرایی، مراکز آموزشی و مسجدهایی این شهرستان صورت گرفت.
فرماندار قشم تصریح کرد: در این مدت برای ۵۳ واحد صنفی اخطار ۴۸ ساعته کتبی صادر و چهار مراسم عروسی نیز لغو شد.
وی افزود: بازرسیها با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج، شهرداری و دهیاریها، نیروی انتظامی، ادارههای صنعت، معدن و تجارت، هلال احمر و تعزیرات در سطح شهرستان قشم همچنان انجام میشود.
نصری ادامه داد: تمام ادارهها و دستگاههای اجرایی محدودیتهای ابلاغی را رعایت کردهاند و این آمار در واحدهای صنفی حدود ۹۵ درصد است.
وی افزود: اعمال محدودیت تردد در ورودی شهرهای جزیره قشم به طور کامل انجام شده است و در مبادی ورودی سهگانه شهرستان شامل اسکله شهید ذاکری، بندر لافت و فرودگاه از ورود افراد مشکوک به بیماری جلوگیری میشود.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.
منبع: ایرنا
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مکمل ورزشی با نشان تجاری ON
كنكور رتبهبندی علمی موسسات غیردولتی بهزودی عملیاتی میشود
دستورالعمل فعالیتهای تابستانی دانشآموزان ابلاغ شد
آغاز مصاحبه مجازی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از امروز
تغییر قیمت و سهمیه سوخت در دستور کار نیست
مسکن رکورد دار رکود در ۱۴۰۴ شد