اجتماعی
معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از اول آذرماه ممنوع است و این اقدام در ادامه تشدید محدودیت ها در شهرها و مناطق قرمز اعمال می شود.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حداقل ۲۵ مرکز استانی و نیز همه کلانشهرها شامل دور جدید محدودیتهای شدید خواهند شد.
وی همچنین گفت: ادارات تا حداکثر یک سوم کارکنان حق حضور دارند.
رییسی افزود: ترددها نیز در سطح هشدار سه و دو است سطح سه یعنی منطقه قرمز و سطح دو یعنی نارنجی که در این شهرها پلاک های بومی حق ورود به سایر شهرها را ندارند مثلا از تهران اگر اتومبیلی پلاک تهران داشته باشد نمی تواند وارد شهر اصفهان شود و اگر وارد شود بطور قطع با جرایم سنگینی روبرو می شود و از آن طرف هم پلاک های غیر بومی حق ورود به شهر قرمز را ندارند و در مقابل پلاک اصفهان هم اگر وارد تهران شود با جرایم سنگینی روبرو خواهد شد.
معاون وزیر بهداشت گفت: این موضوعات خیلی جدی است و وزیر محترم کشور هم امروز دستور دادند و همه نیز اعلام آمادگی کردند، همه دوربین ها نصب شده و اکثر جرایم توسط دوربین های کنترلی راهها اعمال خواهد شد.
رییسی ادامه داد: همه مدارس در سطح هشدار سه، دو و یک یعنی شهرهای به ترتیب قرمز نارنجی و زرد بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و برای دانشگاه ها نیز همین محدودیت اعمال می شود. بنابراین این محدودیت ها سطح وسیعی از کشور را در نظر می گیرد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مراکز مذهبی و فرهنگی هم تعطیل می شوند و به مدت دو هفته نماز جماعات و نماز جمعه تعطیل خواهد بود و به مراسم فرهنگی نیز همین محدودیت اعمال می شود.
رییسی افزود: محدودیت دیگر در منطقه قرمز هشدار سطح سه، جلسات اداری است اگر بخواهد برگزار شود حداکثر سقف جلسه باید ۱۵ نفر باشد، بدین معنا که جلسه هیات دولت هم بخواهد برگزار شود چون بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ نفر هستند باید با ۱۵ نفر برگزار شود و بقیه بصورت مجازی حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: در سطح هشدار دو و یا شهرهای نارنجی هم حداکثر افرادی که می توانند در جلسه حضور پیدا کنند ۲۰ نفر و در هشدار شهرهای زرد نیز حضور در جلسه حداکثر ۳۰ نفر تعیین شده و بیش از آن ممنوع است.
معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از اول آذرماه ممنوع است و این اقدام در ادامه تشدید محدودیت ها در شهرها و مناطق قرمز اعمال می شود.
امروز(دوشنبه) قربانیان روزانه کرونا به رکورد ۴۸۶ نفر رسید که با احتساب این رقم، تلفات کشوری به ۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
قرار است از روز شنبه یکم آذر ماه برای اعمال مهار کرونا محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد شهر به شهر و حضور یک سوم کارکنان در ادارات اعمال شود.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید