شهرستانها
شهردار حاجی آباد از افتتاح و بهره برداری بزرگترین سلول دفن پسماند زباله استان هرمزگان در تاریخ بیست و یکم آبان ماه خبر داد.
شهردار حاجی آباد از افتتاح و بهره برداری بزرگترین سلول دفن پسماند زباله استان هرمزگان در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، حسن زاده، شهردار حاجی آباد، افزود این پروژه با همکاری شورای اسلامی شهر حاجی آباد و همچنین مهندسین مشاور عمران محیط زیست شهر سبز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آماده بهره برداری ست.
حسن زاده در ادامه خاطرنشان کرد این طرح به طول ۳۰۰ متر و عرض ۴۰ متر در بستری با عمق ۵ متر ساخته شده که تمامی استاندارد های لازم از جمله اجرای لایه عایق، شبکه جمع آوری و مدیریت شیرابه، لایه زهکش، و چاهک های استخراج گاز در آن رعایت شده است.
شهردار حاجی آباد در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح به مواردی همچون بهسازی محدوده قدیمی دفن پسماند، رفع معارض محل دفن پسماند، محوطهسازی محل دفن پسماند (ایجاد جاده دسترسی، اتاقک نگهبانی، راهبند و فضای سبز)، جداسازی محدوده دفن پسماند پزشکی از پسماند عادی، طراحی و جانمایی ترانشه سلول دفن پسماند، ایجاد کانالهای انحراف مسیل آب، خرید یا ساخت تجهیزات مورد نیاز، حفر، خاکبرداری، عایقبندی، اجرای شبکه جمعآوری و مدیریت شیرابه، لایه زهکش و چاهکهای استخراج گاز سلول دفن بهداشتی پسماند و تهیه گزارش ارزیابی اثرات زیستمحیطی محل دفن پسماند اشاره کرد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
رفع اختلال در سیستم بانکی تا پایان شب
شمار کشتهشدگان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر افزایش یافت
استاندار خراسانرضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز نهایی نشده است
اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزلهزده ونزوئلا
فوتسال زنان ایران با دو پیروزی قهرمان جام کافا شد
ادعای والاستریتژورنال درباره حمله ایران به یک نفتکش
زمین لرزه ۶.۱ ریشتری بخش وسیعی از افغانستان را لرزاند
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟